INITIATIVER SOM SKAPER VEKST OG INSPIRERER TIL ENDRING
Verdibudskap og vekstprosjekter
Salgsstrategi Hackathon med metodeverk og tilpasninger forsterker salgsstrategien og involverer salg på en måte som øker eierskapet for hva som skal gjøres og hvordan målene skal oppnås.
Verdibudskap og kundekonsept design med beste praksis eksempler, maler og metodikk er noe av de mest inspirerende og resultatgivende salg kan gjøre for å vinne nye og eksisterende kunder.
Go-to-Market Workshops med Vekstsimulatoren bygger på McKinsey sin G2M modell og brukes for å skalere på spissede områder som bransjer, roller, type tjenester/produkter og konsepter
p
Salgsprosess Design Workshops med beste praksis metodeverk kan tilpasses alle situasjoner og har som hovedfokus å sikre at salg har de verktøyene som skal til for å lykkes med kundene som en Trusted Advisor. Små justeringer i eksisterende prosesser kan også gi store forbedringer.
Bygg produkter kundene elsker å bruke. Vi ser på hvor dere står i dag, hvilke relevante alternativer som kan velges og ikke minst hva som skal til for å få dette til - i et radikalt forenklet og spisset initiativ. Hva er viktig for dere når det gjelder å bygge produkter kundene elsker å bruke?