Kontakt oss for mer informasjon om hvordan å bygge et World Class Sales Program for 2020 - og hva McKinsey anbefaler å gjøre med slike program

Dette er en spisset versjon av World Class Sales Programmet vi nå har kjørt i over 2 år for en av verdens største virksomheter. Denne virksomheten har svært sterk fokus på kundene og å nå frem til linjeledere og beslutningstagere. Programmet er tilpasset nordiske og norske forhold og er på norsk. 

Bruk kontaktskjema ytterst til høyre for å få mer informasjon om programmet, våre erfaringer fra virksomheter som har kjørt tilsvarende program og mulighetene for tilpasninger og skreddersøm til de behovene dere har. Fokus i programmet er å skape vekst, øke kundetilfredsheten og utvikle beste praksis for sin bransje.

Logo1500VPSales

Vi har bygget programmet på logikken til McKinsey sin internasjonalt anerkjente analyse av hva som skal til for å lykkes med et salgsprogram.

Vi har erfaring fra nærmere 100 virksomheter og oppdaterer nye erfaringer fortløpende i programmet. Vi opplever at kombinasjonen av flere metodeverk satt i system og forenklet er nødvendig for å få et godt nok og riktig tilpasset program. Vi anbefaler deg å se nærmere på McKinsey sin analyse "The difference between good and bad sales training: A closer look at certification"  https://www.mckinsey.com/business-functions/marketing-and-sales/our-insights/the-difference-between-good-and-bad-sales-training

McKinsey about salestraining
Please enter your name.
Please enter a subject.
Please enter a valid phone number.
Please enter a message.