Initiativer

INITIATIVER SOM SKAPER VEKST OG INSPIRERER TIL ENDRING I PRAKSIS

Verdibudskap og vekstprosjekter

møte med postit på glassrute

Salgsstrategi Hackathon med metodeverk og tilpasninger forsterker salgsstrategien og involverer salg på en måte som øker eierskapet for hva som skal gjøres og hvordan målene skal oppnås.

Møte og arbeidsgruppe

Verdibudskap og kundekonsept design med beste praksis eksempler, maler og metodikk er noe av de mest inspirerende og resultatgivende salg kan gjøre for å vinne nye og eksisterende kunder.

bilde bord og postit

Go-to-Market Workshops med Vekstsimulatoren bygger på McKinsey sin G2M modell og brukes for å skalere på spissede områder som bransjer, roller, type tjenester/produkter og konsepter

Prosesser og struktur for vekst

young men and woman

Salgsprosess Design Workshops med beste praksis metodeverk kan tilpasses alle situasjoner og har som hovedfokus å sikre at salg har de verktøyene som skal til for å lykkes med kundene som en Trusted Advisor. Små justeringer i eksisterende prosesser kan også gi store forbedringer.

møte fornøyde folk

Bygg produkter kundene elsker å bruke. Vi ser på hvor dere står i dag, hvilke relevante alternativer som kan velges og ikke minst hva som skal til for å få dette til - i et radikalt forenklet og spisset initiativ. Hva er viktig for dere når det gjelder å bygge produkter kundene elsker å bruke?

PMP tietoevry bilde2

The Product Management Playbook (PMP) startet for 5 år siden og har vært en stor suksess. Det å bygge en kundesentrisk vekststrategi er inspirerende og utrolig givende når man ser kundereaksjonene.