AI-drivverk

ET AI-DREVET DRIVVERK 

GJENNOM SPISSEDE INITIATIV OG MED UNGE SOM DRIVKRAFT

EKSEMPLER PÅ VELLYKKEDE AI-DREVNE INITIATIV 

AI-drevne vekstprosjekter og kundekonsepter

møte med postit på glassrute

Salgsstrategi Hackathon med beste praksis metodeverk for at salg kan få  økt eierskap og gjennomføringskraft til å oppnå målene ved å operativt gjøre det som skal til for å lykkes .

Møte og arbeidsgruppe

Verdibudskap og kundekonsept design med beste praksis erfaringer, maler og metodikk som inspirasjon og struktur for at salg skal kunne vinne nye og beholde eksisterende kunder.

bilde bord og postit

Go-to-Market Workshops med Vekstsimulatoren bygger på McKinsey sin G2M modell brukes for å skalere på spissede områder med fokus på bransjer, roller, tjenester/produkter og konsepter

AI-drevet kundesuksess og produktstrategi

young men and woman

Rådgiverprosess Design med et radikalt forenklet beste praksis metodeverk som tilpasses behovene og målene dere har gjennom Trusted Advisor konseptet og En STOL ved kundens bord. Små justeringer i eksisterende prosesser og arbeidsmåter kan ofte gi store forbedringer.

møte fornøyde folk

Bygg produkter kundene elsker å bruke. Vi ser på hva som er viktigst for å kunne bygge produkter kundene elsker å bruke gjennom beste praksis metodeverket Customer value Creation Framework og en engasjerende bruk av Product Roadmap - i et radikalt forenklet og spisset initiativ.

PMP tietoevry bilde2

Product Management Growth Playbook. PMP startet som et prosjekt hos en nordisk teknologibedrift for 5 år siden og har blitt en stor suksess. PMP er en kundesentrisk vekststrategi for produktsjefer med stegene: kundeanalyse, differensiering, konseptualisering og skalering.

Vi er spesialister på AI-drevne initiativer med unge som drivkraft