FÅ EN STOL VED KUNDENS BORD
Kunden eier prosessen med deg som veileder
KUNDEN EIER PROSESSEN MED DEG SOM VEILEDER
![TA 7 step TA 7 step](https://managementmill.no/wp-content/uploads/2024/05/TA-7-step.jpg)
INNSIKT, EVALUERING OG PRIORITERING
3 ÅRS ERFARING MED FÅ EN STOL PROSJEKTER
![TA forside TA forside](https://managementmill.no/wp-content/uploads/2024/05/TA-forside.jpg)
Skap kundeverdi, sammen med kunden
The 7 Step Trusted Advisor Process hjelper dere å komme tettere på kundene, forsterk eget fagmiljø, lever kundeverdi, øke kvaliteten og skape vekst. Etter 5 års erfaring med kundeprosesser bygget vi for 3 år siden et verktøy tuftet på internasjonalt beste praksis der dere hjelper kundene å lykkes med sine mål
De to mest avgjørende ferdighetene
DEN SOM SPØR......
Vår erfaring er at de to mest avgjørende ferdighetene til en Trusted Advisor er evnen til å stille gode spørsmål, på rett sted, til rett tid og til rett person, samt hele tiden forplikte kunden til neste steg (C2A).
......FÅR SVAR
![bord med spørsmålstegn på Business question - Solution problems in the design of information related to business](https://managementmill.no/wp-content/uploads/2024/05/bord-med-sporsmalstegn-pa.jpg)